Gülüş Tasarımı

Gülüş tasarımı halk arasında Hollywood Smile olarak da anılan, çeşitli nedenlerle görünümü bozulan diş ve diş etlerindeki problemlerin hastanın ihtiyaç ve yüz tipine göre estetik bir görünüme kavuşturulmasını sağlayan tedavi yöntemidir.

Gülüş Tasarımı Nedir?

Gülüş tasarımı, ağız, diş ve diş etlerinin zaman içerisinde dişeti hastalıkları, tekli veya çoklu diş kayıpları ve bruksizim gibi hastalıklar sebebi ile işlevi ve simetrisi bozulmuş diş ve dişeti sorunlarında kişiye özel uygulanan diş tedavileri bütünüdür.

Gülüş Tasarımı Nasıl Uygulanır?

Her hastanın diş ve dişeti sorunları estetik gereksinimleri farklı olacağından yapılacak olan işlemler kişiye özel olarak belirlenir. Bu işlemler belirlenirken hastanın; yüz hatları, cinsiyeti, yaşı ve beklentileri gibi faktörler dikkate alınır. Gülüş tasarımı tedavisinin birçok aşaması bulunmaktadır. İlk aşamada diş hekimi tarafından hastanın tedavi beklentisi ve estetik ihtiyacı belirlenmelidir. Hastaların ağız içi ve yüz fotoğraflarıyla bilgisayar ortamında özel programlar kullanılarak ölçümlemeler yapılır ve yüz şekline uyum hesaplanır. Tedavi sonrasında oluşacak en yaklaşık görüntüler yine programlar ve hasta ağzına aslına uygun şekilde hazırlanan geçici restorasyonlarla hastaya sunulur ve fikirleri alınır. Gülüş Tasarımı için uygun görünüm elde edildikten sonra tedavi için gerek duyulan işlemler planlanır ve sırası ile işleme alınır.

Gülüş Tasarımı Uygulamaları Nelerdir?

Gülüş Tasarımı diş probleminin niteliğine göre farklı uygulamalarla yapılır:

Bu tedaviler gülüş tasarımında hastanın ihtiyaçlarına göre kullanılan tedavilerdir. Her hastanın ihtiyaçlarına ve isteklerine göre süreçler değişim gösterir.

Gülüş Tasarımı Fiyatı Nedir?

Gülüş tasarımı çoklu tedavilerin bütünüdür. Kişinin sağlık ve estetik ihtiyaçları göz önünde bulundurularak planlanan tedavilerdir. Gülüş tasarımı uygulamasının maliyetini diş ve diş eti sağlığınız ile istediğiniz estetik diş görünümü belirlemektedir.

Postmodern Ağız ve Diş Kliniğinde her Gülüş Tasarımı eşsiz ve özeldir. Kliniğimizde yapılan bütün estetik tasarımlar; hekimin, teknisyenin ve hastanın ortak kararından geçer. Estetik algı özneldir, bu nedenle mock up çalışmaları ve dijital tasarımlarla her hasta kendi gerçek gülüşünü oluşturur.

Sizde size özel hazırlanan Hollywood Smile Gülüş Tasarımı ile star gülüşüne sahip olmak istiyorsanız kolayca Online Randevu oluşturabilir yada irtibat numaralarından bizimle iletişime geçerek daha fazla bilgi edinebilirsiniz.